Здоров'я і добробут
Здоров’я і добробут |
Початковий рівень 1-3 бали |
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації |
Примітка вчителя/учня |
||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Плануєш й здійснюєш навчальний пошук |
Можеш назвати окремі поняття, що стосуються здоров'я та безпеки життєдіяльності |
|
Опрацьовуєш тестову та/або графічну інформацію |
Маєш уявлення про елементарні поняття здорового способу життя й безпечної поведінки. |
|
|
Комунікація, зокрема з використанням інформаційно - комунікаційних технологій |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Ти створюєш короткі усні та письмові повідомлення |
З використанням підручника (робочого зошита) відтворює окремі факти навчального матеріалу |
|
Відтворюєш почуту або прочитану інформацію, допускаючи істотні змістовні та/або логічні неточності |
З використанням підручника (робочого зошита) фрагментарно відтворює елементарні поняття про здоровий спосіб життя |
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Виконуєш навчальні дії на рівні зразка їх виконання |
Епізодично виконуєш практичні дії, що формують безпечну поведінку. |
|
Розпізнаєш, називаєш окремі об’єкти вивчення |
Повторюєш оцінні судження інших без достатнього осмислення |
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Ти розпізнаєш помилки, логічні або змістовні неточності в результатах навчальної діяльності після того, як на них вказує вчитель |
Самостійно аналізуєш та розкриваєш суть явищ і процесів, що характеризують здоровий спосіб життя |
|
Середній рівень 4-6 балів |
Здоров’я і добробут |
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації |
Примітка вчителя/учня |
||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Плануєш й здійснюєш навчальний пошук |
Даєш визначення окремих понять; частково характеризуєш ознаки здоров'я та безпечної поведінки |
|
Ставиш запитання до змісту навчального матеріалу |
Виконуєш елементарні практичні дії, пов'язані з формуванням здорового способу життя й безпечної поведінки |
|
|
Опрацьовуєш або інтерпретуєш текстову та/або графічну інформацію без істотних змістовних і логічних неточностей |
Самостійно даєш визначення окремих понять |
|
|
Комунікація, зокрема з використанням інформаційно - комунікаційних технологій |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Ти створюєш короткі усні та письмові повідомлення |
Відтворюєш навчальний матеріал, характеризуючи ознаки здоров'я, шляхи та методи його зміцнення та збереження життя. |
|
Відтворюєш почуту або прочитану інформацію, без істотних змістовних та/або логічні неточності |
Виконуєш практичні дії, пов'язані з формуванням здорового способу життя й безпечної поведінки. |
|
|
Презентуєш результати своєї навчальної діяльності |
виконує практичні дії, пов'язані з формуванням здорового способу життя й безпечної поведінки. Повторює почуті від інших найпростіші оцінні судження про здоровий спосіб життя й безпечної поведінки |
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Виконуєш навчальні дії із застосування знань, що охоплюються навчальним матеріалом за зразком |
Повторює почуті від інших найпростіші оцінні судження про здоровий спосіб життя й безпечної поведінки |
|
Можеш порівняти окремі об’єкти вивчення |
виконуєш практичні дії, пов'язані з формуванням життєвих навичок здорового способу життя й безпечної поведінки |
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Розпізнаєш й виправляєш окремі помилки та робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності |
Пояснюєш найпростіші оцінні судження про здоровий спосіб життя й безпечної поведінки |
|
Достатній рівень 7-9 балів |
Здоров’я і добробут |
Високий рівень 10-12 балів |
Здоров’я і добробут |
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації |
Примітка вчителя/учня |
||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб: |
Плануєш й успішно здійснюєш навчальний пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом |
Відповідаєш на запитання, передбачені навчальною програмою курсу; узагальнюєш, систематизує, установлюєш причинно-наслідкові зв'язки; користуєшся джерелами додаткової інформації. свідомо користується правилами здорового способу життя й безпечної поведінки. |
|
Ставиш запитання на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків |
Розв'язуєш нестандартні ситуації; виконуєш практичні дії щодо здорового способу життя й безпечної поведінки |
|
|
Використовуєш ,порівнюєш і аналізуєш інформацію з різних джерел, критично її аналізуєш |
Висловлюєш оцінні судження про стан здоров'я власного й інших, поведінку свою та інших, міжособистісні стосунки |
|
|
Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову та/або графічну інформацію |
Формулюєш висновки про конкретну оздоровчу діяльність |
|
|
Комунікація, зокрема з використанням інформаційно - комунікаційних технологій |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб: |
Ти створюєш деталізовані усні та письмові повідомлення |
Логічно, усвідомлено відтворюєш навчальний матеріал в межах навчальної програми курсу;. Аналізуєш та обґрунтовує оцінні судження про стан здоров'я власного й інших, наслідки своїх дій, поведінку свою та інших |
|
Висловлюєш й логічно обґрунтовуєш власну думку , наводиш приклади на її підтвердження |
Самостійно аналізуєш й розкриваєш закономірності явищ і процесів, що характеризують здоровий спосіб життя й безпечної поведінки, їх сутність |
|
|
Творчо презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема з використання ІКТ (за доступності) |
Установлюєш й обґрунтовуєш причинно-наслідкові зв'язки; аргументовано переконуєш в необхідності виконання дій щодо здорового способу життя й безпечної поведінки; самостійно користуєшься джерелами додаткової інформації |
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|||
Ти самостійно або під посередкованим керівництвом учителя чи інших осіб (Застосовуєш знання , що охоплюються навчальним матеріалом для виконання практичних завдань та/або розв’язання повсякденних проблем у нетипових ситуаціях на рівні свідомого вибору, а саме) |
Формулюєш проблемні питання , висуваєш гіпотези, успішно виконуєш завдання або розв’язуєш проблему відповідно до інструкції |
Свідомо відтворюєш й розумієш навчальну інформацію за програмою курсу; можеш вести дискусію з конкретного питання здорового способу життя й безпечної поведінки з використанням знань суміжних програм; Розв'язує проблемні завдання; має здоров'язберігаючі життєві навички; вибирає безпечний варіант розв'язання нестандартної ситуації; визначає мету своїх дій і знаходить альтернативні та вибирає й обґрунтовує оптимальні шляхи її досягнення; оцінює тимчасові та довгострокові наслідки вибраного варіанту; робить обґрунтовані висновки. |
|
Обґрунтовуєш обраний спосіб розв’язання/виконання, спираючись на знання й досвід |
Самостійно оцінюєш та характеризуєш різноманітні явища та процеси, які розкривають сутність здорового способу життя й безпечної поведінки |
|
|
Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення |
Самостійно користуєшся різними джерелами інформації, у тому числі й рекомендованими вчителем. |
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб: |
Успішно виправляєш окремі помилки й робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності |
Виявляєш особисту позицію щодо здорового способу життя й безпечної поведінки. |
|
Визначаєш окремі труднощі , що виникають у процесі власної навчально – пізнавальної діяльності й можливі шляхи їх подолання |
Обґрунтовуєш цінність набутих знань і сформованих розумових і практичних умінь і життєвих навичок для власного здоров'я |
|