7 – В клас. Географія
7 – В клас. Географія
Завдання на 18.05-22.05
https://rada.info/upload/users_files/22053712/f179cd341c59993d3f50e84905adea9a.doc
Завдання на 12.05-15.05.
https://rada.info/upload/users_files/22053712/af385922496297076100b095fa60d48a.doc
Завдання на 04.05-08.05.
1. Узагальнення знань.
- Визначте географічні координати крайніх точок Євразії.
- У яких районах Євразії розташовані гірські і покривні льодовики? Де льодовиків більше – у Європі чи Азії ? Чому?
- У яких районах Євразії найбільш гостро постає проблема водопостачання? Із чим це пов’язано?
- Чому розв’язання питань з охорони природи неможливе без міжнародного співробітництва? Які природоохоронні території є у нашій місцевості?
2. §§ 54, 55
Завдання на 27.04-30.04
- §§ 51, 52.
- Самостійна робота.
Уявіть, що ви – співробітник туристичного агентства. Складіть туристичний маршрут для гостей з іншої країни з оглядом відвідуванням найбільш цікавих визначних пам’яток нашої Вітчизни.
Завдання на 21.04-24.04
Дослідження.
Тема: Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних комплексів.
Завдання 1. Визначте, як змінюються природні зони на материку Євразія по 500 пн. ш .
Завдання 2. Розташування країн на материку Євразія по 50 0пн. ш.
Завдання 3. Використовуючи карту атласу, позначте на контурній карті об’єкти
Світової природної спадщини ЮНЕСКО в Євразії.
Завдання на 13.04-17.04
- § 50.
- Використовуючи карту атласу, позначте на контурній карті географічні об’єкти Євразії.
- Використовуючи текст параграфа та кати атласу, складіть коротку характеристику природних зон Євразії. Відповідь подайте у вигляді таблиці (у зошиті).
Назва природної зони |
Географічне положення |
Особливості клімату |
Грунти |
Рослинний світ |
Тваринний світ |
Арктичні пустелі |
|
|
|
|
|
Зона тундри
|
|
|
|
|
|
Лісотундра
|
|
|
|
|
|
Тайга
|
|
|
|
|
|
Мішані ліси
|
|
|
|
|
|
Широколисті ліси |
|
|
|
|
|
Лісостеп
|
|
|
|
|
|
Степи
|
|
|
|
|
|
Напівпустелі і пустелі |
|
|
|
|
|
Твердолисті ліси та чагарники. Субтропічні ліси. |
|
|
|
|
|
Савани
|
|
|
|
|
|
Субекваторіальні ліси. Екваторіальні ліси. |
|
|
|
|
|
Завдання на 06.04 -10.04
https://rada.info/upload/users_files/22053712/15f850fdaae26d78f74351ebc8c663d9.doc
Завдання на 30.03-03.04
Опрацювати § 43, 44
Працюємо самостійно.
Використовуючи текст параграфа й карти атласу, здійсніть уявну подорож однією з річок
Євразії. Результати своїх спостережень подайте у вигляді таблиці.
План |
Характеристика |
Назва річки
|
|
До басейну якого океану належить |
|
Місце витоку |
|
Місце впадіння |
|
Напрямок течії |
|
Великі притоки |
|
Режим і живлення |
|
Види господарської діяльності людини |
|
Висновок
Завдання на 16.03- 20.03
Завдання для самостійного опрацювання під час карантину.
1. Тема: Дослідження та освоєння материка. § 40,41
2. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил
у його формуванні. Корисні копалини. § 42
Практична робота № 11 ст. 211. Виконати в робочих зошитах.