A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області

6 – Б клас. Географія

Дата: 16.03.2020 14:16
Кількість переглядів: 1809

6 – Б клас. Географія

Завдання на 18.05-22.05

https://rada.info/upload/users_files/22053712/1bb430dc13c3700669d4a8b17d4a4f3f.doc

 

Завдання на 12.05-15.05.

https://rada.info/upload/users_files/22053712/d0f7257daede843b6f9a1b9a196bb03b.doc

Завдання на 04.05-08.05.

  1. Практична робота № 7

Тема: Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості ( за планом).

 

Завдання 1.

Дай характеристику природного комплексу за планом  (Парк Тетерів).

1.Географічне положення.   

2. Рельєф та гірські породи, які утворили даний комплекс.

3. Види грунтів.      

4. Характеристика клімату.     

5. Рослинний світ комплексу.        

6. Тваринний  світ комплексу.             

7. Поверхневі води (річки, озера, ставки).    

8. Значення комплексу в господарській діяльності людини.          

9. Вплив людини на  природний комплекс.              

10. Які заходи з охорони довкілля проводяться.        

12.Висновок про стан природного комплексу та взаємозв'язки його компонентів.

2.  Повторити §§ 41-53 .

Завдання на 27.04-30.04

  1.  § 58. 
  2. За допомогою атласу та підручника охарактеризуйте природні зони світу. Результати таблиці занесіть у таблицю.

 

Назва природної зони

Розташування зони

Кліматичні умови (температура влітку, взимку, опади)

Представники тваринного світу

Представники рослинного світу

 

Зона арктичних пустель

 

 

 

 

 

Зона тундри

 

 

 

 

 

Зона хвойних лісів (тайга)

 

 

 

 

 

Зона мішаних лісів

 

 

 

 

 

Лісостепова зона

 

 

 

 

 

Степова зона

 

 

 

 

 

Зона напівпустель і пустель

 

 

 

 

 

Зона саван

 

 

 

 

 

Зона екваторіальних вологих лісів

 

 

 

 

 

Висновок:

 

Завдання на 21.04-24.04

  1.  § 57.

 2.   З’ясуйте, у чому виявляються  та чим обумовлені закономірності географічної оболонки:

-  цілісність, ритмічність, зональність, висотна поясність.

Висновки запишіть у зошити у вигляді таблиці.

 

Закономірність

У чому виявляється

Чим обумовлена

Приклади

 

Цілісність

 

 

 

 

 

Ритмічність

 

 

 

 

 

Зональність

 

 

 

 

 

Висотна поясність

 

 

 

 

Завдання на 13.04-17.04

  1.  §§ 55, 56.

      2.    Проаналізуйте вплив людини на біосферу. Відповідь оформіть у вигляді таблиці.

 

Позитивний

Негативний

 

 

 

 

 

3. Скласти кросворд з назвами різних типів ґрунтів.

 

Завдання на 06.04 -10.04

https://rada.info/upload/users_files/22053712/fe1f5ed1c17300238aef672ba63bbc98.doc

Завдання на 30.03-03.04

  1. Письмова самостійна робота.

Як ви розумієте  вислів:  «Де пробереться, того й набереться»? Як люди використовують таку здатність води?

Як люди використовують підземні води?

     2.  Опрацювати  § 54.

 

 

Завдання на 16.03- 20.03

                               Завдання для самостійного опрацювання під час карантину.

  1. Тема:  Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду.                          Параграф 52
  2. Тема:  Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі.            Параграф  53

Письмова самостійна робота.

       Поміркуйте, чи можливе утворення льодовиків у Кримських горах. Що і як повинно змінитися для цього в природі?

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора