A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області

5 – А клас. Природознавство

Дата: 16.03.2020 14:13
Кількість переглядів: 2203

5 – А клас. Природознавство

Завдання на 18.05-22.05

https://rada.info/upload/users_files/22053712/0fb9009c4dde6215a9eb71d5f4d22e95.doc

Текст завдань контрольної роботи з природознавства 

https://rada.info/upload/users_files/22053712/882415c1b9570d491124981edbcf8dd7.pdf

Завдання на  04.05-08.05

https://rada.info/upload/users_files/22053712/1b37a7ecc54b6938a87bae3ea7d9b729.pdf

Завдання на 27.04-30.04

 

1. §  44

2. Самостійна робота.

Користуючись текстом параграфа і додатковими джерелами, наведіть приклади організмів, що населяють різні яруси лісу. 

 

Завдання на 21.04-24.04

 

1.  § 42, 43.

 

2. Самостійна робота.

Опишіть можливі взаємозв’язки між окремими організмами із запропонованого переліку: коник, дуб, конюшина, синиця, грак, пшениця, гусінь, сова, миша.

 

Завдання на 13.04-17.04

 

1. § § 40, 41.

 

2.  Знайди правильну відповідь:

1. Які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі:

     а) різкі коливання температури; б) кисень, розчинений у воді; в) недостатнє освітлення.

     2. У ґрунті через шкіру дихають:

     а) дощові черв’яки;    б) миші;    в) жуки.

     3. Що заважає дощовим черв’якам постійно  жити в наземно-повітряному середовищі ?

     а) різкі коливання температури;        б) суха шкіра;       в) яскраве освітлення.

     4. Що допомагає кроту жити в ґрунті?

     а) риючі кінцівки;       б) слух;      в) зір.

     5. Підвищують родючість ґрунту:

     а) дощові черв’яки;       б) жуки;      в) живі організми.

                      “Так чи ні”

6.  З глибиною кількість мешканців ґрунту   зменшується.

  1. Великими передніми зубами кріт  не риє, а вигризає ґрунт.
  2. Чим більше поживних речовин у ґрунті, тим менше там мешканців.
  3. Бактерії та гриби ґрунту розкладають відмерлі рештки організмів до неорганічних

     речовин.

 

 3.  Заповнити таблицю.

 

 

Пристосування

Приклади організмів

Пустеля

 

 

 

 

 

 

 

Тропічний ліс

 

 

 

 

 

 

 

Північний ліс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на 06.04 -10.04

https://rada.info/upload/users_files/22053712/eb89da336bc6c1b65624912948066355.doc

 

Завдання на 30.03-03.04

  1. Самостійна робота.

Порівняйте гриби з рослинами і тваринами, заповніть таблицю у зошиті.

 

Групи

організмів

Чи мають

хлорофіл ?

Чим живляться?

Де живуть?

 

Гриби

 

 

 

 

 

Рослини

 

 

 

 

 

Тварини

 

 

 

 

 

  2.  Опрацювати § 37, 38.                          

 

 

Завдання на 16.03- 20.03

                               

Завдання для самостійного опрацювання під час карантину.

 

  1. Тема:  Різноманітність організмів. Тварини.                                         Параграф  34
  2. Тема:  Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії.                             Параграф  35

         Практичне заняття.

Тема: Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, тваринами, і грибами своєї місцевості.

Завдання знаходиться на сторінці 159.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора