5 – А клас. Природознавство
5 – А клас. Природознавство
Завдання на 18.05-22.05
https://rada.info/upload/users_files/22053712/0fb9009c4dde6215a9eb71d5f4d22e95.doc
Текст завдань контрольної роботи з природознавства
https://rada.info/upload/users_files/22053712/882415c1b9570d491124981edbcf8dd7.pdf
Завдання на 04.05-08.05
https://rada.info/upload/users_files/22053712/1b37a7ecc54b6938a87bae3ea7d9b729.pdf
Завдання на 27.04-30.04
1. § 44
2. Самостійна робота.
Користуючись текстом параграфа і додатковими джерелами, наведіть приклади організмів, що населяють різні яруси лісу.
Завдання на 21.04-24.04
1. § 42, 43.
2. Самостійна робота.
Опишіть можливі взаємозв’язки між окремими організмами із запропонованого переліку: коник, дуб, конюшина, синиця, грак, пшениця, гусінь, сова, миша.
Завдання на 13.04-17.04
1. § § 40, 41.
2. Знайди правильну відповідь:
1. Які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі:
а) різкі коливання температури; б) кисень, розчинений у воді; в) недостатнє освітлення.
2. У ґрунті через шкіру дихають:
а) дощові черв’яки; б) миші; в) жуки.
3. Що заважає дощовим черв’якам постійно жити в наземно-повітряному середовищі ?
а) різкі коливання температури; б) суха шкіра; в) яскраве освітлення.
4. Що допомагає кроту жити в ґрунті?
а) риючі кінцівки; б) слух; в) зір.
5. Підвищують родючість ґрунту:
а) дощові черв’яки; б) жуки; в) живі організми.
“Так чи ні”
6. З глибиною кількість мешканців ґрунту зменшується.
- Великими передніми зубами кріт не риє, а вигризає ґрунт.
- Чим більше поживних речовин у ґрунті, тим менше там мешканців.
- Бактерії та гриби ґрунту розкладають відмерлі рештки організмів до неорганічних
речовин.
3. Заповнити таблицю.
|
Пристосування |
Приклади організмів |
Пустеля
|
|
|
Тропічний ліс
|
|
|
Північний ліс
|
|
|
Завдання на 06.04 -10.04
https://rada.info/upload/users_files/22053712/eb89da336bc6c1b65624912948066355.doc
Завдання на 30.03-03.04
- Самостійна робота.
Порівняйте гриби з рослинами і тваринами, заповніть таблицю у зошиті.
Групи організмів |
Чи мають хлорофіл ? |
Чим живляться? |
Де живуть? |
Гриби
|
|
|
|
Рослини
|
|
|
|
Тварини
|
|
|
|
2. Опрацювати § 37, 38.
Завдання на 16.03- 20.03
Завдання для самостійного опрацювання під час карантину.
- Тема: Різноманітність організмів. Тварини. Параграф 34
- Тема: Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії. Параграф 35
Практичне заняття.
Тема: Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, тваринами, і грибами своєї місцевості.
Завдання знаходиться на сторінці 159.