5 – Б клас. Природознавство
5 – Б клас. Природознавство
Завдання на 18.05-22.05
https://rada.info/upload/users_files/22053712/14992a6c2677b5fd868c2306497bd6e8.doc
Текст завдань контрольної роботи з природознавства
https://rada.info/upload/users_files/22053712/882415c1b9570d491124981edbcf8dd7.pdf
Завдання на 04.05-08.05
Підсумковий урок «Планета Земля як середовище життя організмів»
1. Вода необхідна:
а) окремим організмам; б) всім організмам.
2. Рослини, які мають лікувальні властивості називаються:
а) вічнозелені; б) листопадні; в) однорічні; г) лікарські.
3. Туя, сосна, самшит це рослини:
а) листопадні; б) вічнозелені.
4. До основних частин клітини не належить:
а) мантія; б) ядро; в) цитоплазма; г) оболонка.
5. Рослини суші мешкають у середовищі:
а) водному; б) наземно-повітряному; в) ґрунтовому.
6. Мох, папороть, конвалія це рослини:
а) світлолюбні; б) тіньолюбні.
7. Допомагає багатьом тваринам і людині орієнтуватися в середовищі, розрізняти предмети:
а) вода; б) тепло; в) світло; г) повітря.
8. Вороняче око, дурман звичайний, блекота чорна, чемериця біла - це рослини:
а) отруйні; б) лікарські.
9. Із поданого списку виберіть гриб, який є паразитом деревних рослин:
А |
Б |
В |
Сажковий гриб |
Гриб-трутовик |
Зонтиковий гриб |
10. Укажіть ряд, утворений назвами тільки мешканців наземно-повітряного середовища:
А |
Б |
В |
Синиця, заєць, сокіл |
Рогіз, латаття біле, глечики, |
Кріт, ананас, кактус |
Завдання на 27.04-30.04
1. § 44
2. Самостійна робота.
Користуючись текстом параграфа і додатковими джерелами, наведіть приклади організмів, що населяють різні яруси лісу.
Завдання на 21.04-24.04
1. § 42, 43.
2. Самостійна робота.
Опишіть можливі взаємозв’язки між окремими організмами із запропонованого переліку: коник, дуб, конюшина, синиця, грак, пшениця, гусінь, сова, миша.
Завдання на 13.04-17.04
1. § § 40, 41.
2. Знайди правильну відповідь:
1. Які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі:
а) різкі коливання температури; б) кисень, розчинений у воді; в) недостатнє освітлення.
2. У ґрунті через шкіру дихають:
а) дощові черв’яки; б) миші; в) жуки.
3. Що заважає дощовим черв’якам постійно жити в наземно-повітряному середовищі ?
а) різкі коливання температури; б) суха шкіра; в) яскраве освітлення.
4. Що допомагає кроту жити в ґрунті?
а) риючі кінцівки; б) слух; в) зір.
5. Підвищують родючість ґрунту:
а) дощові черв’яки; б) жуки; в) живі організми.
“Так чи ні”
6. З глибиною кількість мешканців ґрунту зменшується.
- Великими передніми зубами кріт не риє, а вигризає ґрунт.
- Чим більше поживних речовин у ґрунті, тим менше там мешканців.
- Бактерії та гриби ґрунту розкладають відмерлі рештки організмів до неорганічних
речовин.
3. Заповнити таблицю.
|
Пристосування |
Приклади організмів |
Пустеля
|
|
|
Тропічний ліс
|
|
|
Північний ліс
|
|
|
Завдання на 06.04 -10.04
https://rada.info/upload/users_files/22053712/62d9fdbeae24001c913b6d7c60fe263c.doc
Завдання на 30.03-03.04
- Самостійна робота.
Порівняйте гриби з рослинами і тваринами, заповніть таблицю у зошиті.
Групи організмів |
Чи мають хлорофіл ? |
Чим живляться? |
Де живуть? |
Гриби
|
|
|
|
Рослини
|
|
|
|
Тварини
|
|
|
|
2. Опрацювати § 37, 38.
Завдання на 16.03- 20.03
Завдання для самостійного опрацювання під час карантину.
- Тема: Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії. Параграф 35
- Тема: Отруйні рослини, тварини, гриби Параграф 36
Практичне заняття.
Тема: Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, тваринами, і грибами своєї місцевості.
Завдання знаходиться на сторінці 159.