Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.
Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.
За результатами анкетування 79% батьків стверджують, що їх діти почуваються у безпеці в ліцеї. 84% учнів почувають себе безпечно та здебільшого безпечно в ліцеї. А більше ніж 80% учнів відповіли, що випадки булінгу з ними ніколи не траплялись.
Але статистика в Україні не така втішна. Відповідно до дослідження ЮНІСЕФ 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу.
Булінг (цькування) – тривожна тенденція , особливо для сучасного дитячого середовища.
Найкращий спосіб протидіяти – це попереджувати та проводити профілактичну роботу з учнівськими колективами. До такої роботи мають бути залучені всі учасники освітнього процесу, а також для більш ефективної профілактики рекомендується залучати працівників правоохоронних органів, органів опіки та піклування, охорони здоров’я, батьків. У нашому закладі освіти така робота є систематичною та невід’ємною частиною виховного моменту освітнього процесу.
З 27 вересня по 1 жовтня наш заклад долучився до відзначення Всеукраїнського тижня з протидії булінгу. З учнями проводили виховні години "Булінг, причини, наслідки, шляхи боротьби з насильством" (2-Б, 2-В, 8-Б, 9-А, 7-Б), "Булінг та кібербулінг"(10-А), ,, Стоп булінг" (3-Б, 11-Б), "Зупинимо булінг разом" (5-А), зустріч з психологом ліцею на тему "Stop! Булінг. Кібербулінг. Секстинг" (10-Б), заняття з елементами тренінгу "Протидія булінгу в дитячому середовищі" (5-Б), інтегрований урок "Основи здоров'я, психологія" (7-А), рекомендований МОН квест "#не_ведусь" (9-В, 10-В), індивідуальні бесіди з учнями та їх батьками, зустрічі з старшим інспектором ювенальної превенції Національної поліції Надією Петрик "Булінг. Наслідки та відповідальність" (3-В, 7-Б, 8-Б, 11-А, 8-А).
Всі ці заходи були сплановані з метою ознайомлення з поняттям булінг, кібербулінг, алгоритмом дій, якщо ти постраждалий або свідок, сформувати навички безпечного спілкування в закладі освіти та в Інтернет просторі, толерантної та ненасильницької поведінки, нетерпимого ставлення до насильства. Адже заклад освіти - це другий дім дитини. Тут має бути спокійно, безпечно та комфортно!