Тиждень географії
З метою узагальнення, поглиблення, розширення знань учнів з географії, формування природничої компетентності, підвищення інтересу до природничих наук, виховання любові до природи, збереження навколишнього середовища, збереження свого здоров’я, розвиток розумових, інтелектуальних здібностей, формування навичок самоосвіти, критичного мислення, громадянської свідомості у ліцеї з 14.04.2025р. по 18.04.2025р. відбувся тиждень географії.
Впродовж тижня учні нашого ліцею продемонстрували знання, здібності, логічність і креативність мислення, почуття гумору, беручи участь у заходах предметного тижня.
Географічна наука захоплює своїми доказовими фактами та відкриттями. Інтелектуальна гра «Абетка міст України», гра -вікторина «Моя країна-Україна» продовжила формування в учнів системи знань про географічні відкриття, аналіз за допомогою карт економічних, соціальних, політичних питань країн світу і зв’язків їх з Україною, а також вміло вирішувати проблемні питання, працюючи індивідуально і в співпраці з учителем. Разом з цим - це допомогло формувати ключові компетентності патріотичної свідомості наших учнів.
Учні долучилися до розгадування листівок-дешифраторів. Надавши відповіді на питання листівки-дешифратора, дізнались про населенні пункти України. Це допомогло активізувати пізнавальну і дослідницьку діяльність учнів.
Було здійснено віртуальні подорожі під час гри «Видатні куточки світу» та географічної вікторини.
Тиждень географії закінчився. Багато учнів прийняли активну участь у заходах, які були їм запропоновані та отримали бонуси у вигляді оцінок високого рівня.
З огляду на ту ситуацію в якій ми зараз перебуваємо, психологічний та емоційний стан учнів, такий тиждень направлений на відволікання від негативних думок. Беручи участь у позакласних заходах учні ліквідовують прогалини у знаннях і вміннях. Головне – розвиток і підтримка інтересу учнів до предмету географії, професійна орієнтація на географічні професії, виховання любові до своєї Батьківщини. При організації таких заходів дистанційно в учнів збільшується частка самостійної діяльності, захоплює школярів пізнавальною стороною, емоційністю, можливістю проявити себе.