6-А клас. Географія
6-А клас. Географія
Завдання на 18.05- 29.05
§ 62 Забруднення довкілля та його охорона.
Дослідження: Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів (письмово)
Підготуватись до контрольної роботи §59-62
Завдання на 04.05- 15.05
Виконати практичну роботу № 8 Тема: Ознайомлення з одним із природних комплексів своєї місцевості ( парк-стадіон), виявлення взаємозв»язків між його компонентами. (ст.. 223)
§ 59 Кількість і розміщення населення . ЗАВДАННЯ: намалюйте генеалогічне дерево своєї родини і встановіть: збільшується ваша родина чи зменшується.
§ 60 Раси і народи світу
§ 61 Країни світу
Виконати практичну роботу № 9 Тема: Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх столиць ( ст..247)
Завдання на 21.04-24.04
§56 Природні комплекси. Практична робота №8т(ст.. 223) , на вибір: яр, берег річки, ліс, парк.
§ 57 Географічна оболонка
§ 58 Природні зони
Завдання на 13.04 - 17.04
§54 Біосфера. Завдання: за допомогою карти назвіть тварин і рослин екваторіальних, тропічних, помірних, полярних широт. Зробіть висновок.
§55 Грунти . Запропонуйте п»ять заходів збереження багатств біосфери на суходолі та в Світовому океані.
Завдання на 06.04-10.04.20
§53 Заповнити таблицю « Підземні води»
характеристика |
міжпластові |
Грунтові води |
верховодка |
Де утворюються |
|
|
|
Як змінюється рівень |
|
|
|
Розробити заходи збереження гідросфери
Запитання і завдання для самостійного контролю навчальних досягнень ( ст.. 211)
Завдання на 30.03-03.04
§ 50-51 В зошиті написати яке значення мають болота та штучні водойми. Підібрати загадки про озера, болота, штучні водойми.
Заповнити таблицю «Типи боліт»
характеристика |
верхові |
низинні |
Як живляться |
|
|
Де розташовані |
|
|
Характер рослинності |
|
|
§ 52 Складіть схему « Типи льодовиків». Напишіть яке значення мають льодовики.
Завдання на 16.03- 20.03
§ 48,49 На контурній карті «Океани» позначити течії