Тиждень з протидії булінгу
З метою формування нульової толерантності до явища булінгу в суспільстві, роз’яснення положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» в закладі з 16 по 20 вересня проходив тиждень з протидії булінгу в рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право».
Для інформування учасників освітнього процесу про булінг та відповідальність за вчинення булінгу, а також де можна отримати допомогу та інформацію було оформлено інформаційний стенд «Я маю право».
З метою ознайомлення учнів з поняттям та формами булінгу, виховання почуття власної гідності, формування навичок відповідальної та безпечної поведінки з учнями 3-Б та 3-В класів проведено виховний урок «Скажи – «Ні!» булінгу». Учні 4 класів переглянули відеоролики з елементами бесіди «Ні – булінгу». Після перегляду діти пояснювали, що таке булінг, розпізнавали булінг і ненавмисні образи, розроблювали стратегію подолання булінгу, демонстрували уміння припинити боулінг, відпрацьовували механізм реагування на випадки булінгу і захист постраждалих осіб. В учнів 5-А був виховний захід «Булінг, або цькування. Виклики та протидія» у формі заняття з елементами тренінгу. Діти ознайомились з поняттям булінгу, його видами та проявами, а також правилами безпечної поведінки в мережі Інтернет, розвивали навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування. З учнями 5-Б відбулась бесіда-діалог «Стоп булінг» та було переглянуто відео фрагмент та дану тему. У 5-В класі було заняття з елементами тренінгу «Протидія булінгу в дитячому середовищі». В учнів 6-А класу урок «STOP булінг» був з ціллю виявити ненасильницькі способи вирішення конфліктів, формувати у школярів позитивний імідж здорової людини, нейтралізувати думку «таке тільки в мене трапилось» та виявити дітей, які перебуваються у складних ситуаціях. Учні 7-х класів після перегляду відео фрагмента «Стоп булінг» провели бесіду –діалог. В учнів 9-А класу відбулась бесіда з теми «Як боротись з булінгом» та обговорення відеоролику «Стоп боулінг!» . Також серед дітей було анкетування з метою виявлення тих, хто відчуває себе ображеним. Бесіда «Булінг – це теж насильство, шляхи протидії та відповідальність» у 9-Б класі закінчилась переглядом відео «СтопБулінг. Безпечна школа». Також діти створювали колаж «Психологічний портрет учнів класу», що спонукало учнів до висновку, що всі різні і потрібно бути толерантним один до одного. В 10-Б класі на уроці англійської мови дивились відео та обговорювали на іноземній мові тему «Кібербулінг або агресія в інтернеті». В учнів 11-А класу відбулась бесіда за круглим столом «Протидія булінгу. Алгоритм дії при виявленні булінгу. Що тобі допоможе». Учні 11-Б класу провели ділову гру «Ми проти булінгу».
Також учні ліцею долучились до флешмобу #разомпротибулінгу. У своїх відео учні висвітлювали власні думки з приводу цього явища, а також поради як протидіяти булінгу.