A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області

8-А клас. Українська література

Дата: 14.03.2020 18:13
Кількість переглядів: 949

Завдання на (04.05.2020-08.05.2020)

  1. Валентин Чемерис. «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів.

Підручник. с. 244-253. Зміст твору.

  1. Дружба і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

Підручник., с.254-265. Зміст твору

Завдання на 27.04.2020-30.04.2020

  1. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Алегоричність образів дракона і Грицька, пустельника та князя.

Підручник. с. 231-240. Зміст твору. Дати письмову відповідь на запитання «Хто з героїв твору наймудріший? Чому ви так вважаєте?»

Завдання на 27.04.2020-30.04.2020

  1. Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.

       §36, вправа 424.

  1. Відокремлені обставини. Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.

       §36, вправа 431.

Завдання на 21.04.2020-24.04.2020

  1. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Сюжет твору.

Підручник. с. 219-225. Зміст твору.

  1. Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Проблематика твору: добро і зло, вірність і зрада, доцільність самопожертви.

Підручник. с. 225-230 (ІІІ-ІV розділ).  Ідейно-художній аналіз (письмово)

Завдання на (13.04.2020-17.04.2020)

1. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика.

Підручник. с. 217. Розвиньте розпочату думку: «Люди не зрозуміли винятковості Шептала тому, що…»

2. Розвиток мовлення. Твір-роздум «Ким бути: яскравою особистістю чи частиною сірого натовпу?»

Написати твір (обсяг 1-1,5).

 

Завдання на  (06.04.2020-10.04.2020)

  1. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Сюжет твору.

Підручник. с. 209-218. Зміст твору.

  1. Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, Дійсності та мрії, людини в суспільстві у творі В.Дрозда «Білий кінь Шептало».

Підручник. с.209-218. Дати розгорнуту письмову відповідь на запитання «Що було найбільшим приниженням для гордого коня Шептала і чому?» Характеристика коня Шептала (гроно).

Завдання на 30.03 –03.04

  1. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути» . повість про школу й про проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей.

Підручник. с. 187-204. Зміст твору.

  1. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та лілі Теслюк. Проблема особистості в сучасному світі.

Підручник. с.204-208. Дати розгорнуту письмову відповідь на запитання «Чи впливає оточення на виховання дитини» характеристика головних героїв (гроно).

Завдання на 16.03 –20.03

Олександр Довженко – видатний кінорежисер і письменник. «Ніч перед боєм» - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів.

Підручник. С.173-186


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора