A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області

5 – Б клас. Природознавство

Дата: 16.03.2020 14:13
Кількість переглядів: 1488

5 – Б клас. Природознавство

Завдання на 18.05-22.05

https://rada.info/upload/users_files/22053712/14992a6c2677b5fd868c2306497bd6e8.doc

 

Текст завдань контрольної роботи з природознавства 

https://rada.info/upload/users_files/22053712/882415c1b9570d491124981edbcf8dd7.pdf

 

Завдання на 04.05-08.05

 

Підсумковий урок   «Планета Земля як середовище життя організмів»

 

1. Вода необхідна:

а) окремим   організмам;                   б) всім  організмам.   

2. Рослини, які  мають  лікувальні    властивості називаються:

а) вічнозелені;       б) листопадні;                        в) однорічні;                г) лікарські.

3. Туя, сосна, самшит це  рослини:

а) листопадні;      б) вічнозелені.

4. До  основних   частин  клітини  не  належить:

а) мантія;                 б) ядро;                     в) цитоплазма;                           г) оболонка.                             

5. Рослини суші  мешкають у  середовищі:

а) водному;                        б) наземно-повітряному;       в) ґрунтовому.     

6. Мох, папороть, конвалія це  рослини:

а) світлолюбні;       б) тіньолюбні.   

7. Допомагає багатьом  тваринам і людині орієнтуватися  в  середовищі, розрізняти  предмети:

а) вода;       б) тепло;       в) світло;          г) повітря.

8. Вороняче око, дурман звичайний, блекота  чорна, чемериця біла - це  рослини:              

а) отруйні;       б) лікарські.

9.   Із поданого списку виберіть гриб, який є паразитом деревних рослин:

 

А

Б

В

Сажковий гриб

Гриб-трутовик

Зонтиковий гриб

 

10. Укажіть ряд, утворений назвами тільки мешканців наземно-повітряного середовища:

 

А

Б

В

Синиця, заєць, сокіл

Рогіз, латаття біле,  глечики,

Кріт, ананас, кактус

 

Завдання на 27.04-30.04

 

1. §  44

2. Самостійна робота.

Користуючись текстом параграфа і додатковими джерелами, наведіть приклади організмів, що населяють різні яруси лісу.

 

Завдання на 21.04-24.04

1.  § 42, 43.

2. Самостійна робота.

Опишіть можливі взаємозв’язки між окремими організмами із запропонованого переліку: коник, дуб, конюшина, синиця, грак, пшениця, гусінь, сова, миша.

Завдання на 13.04-17.04

 

1. § § 40, 41.

 

2.  Знайди правильну відповідь:

1. Які умови існування організмів у ґрунтовому середовищі:

     а) різкі коливання температури; б) кисень, розчинений у воді; в) недостатнє освітлення.

     2. У ґрунті через шкіру дихають:

     а) дощові черв’яки;    б) миші;    в) жуки.

     3. Що заважає дощовим черв’якам постійно  жити в наземно-повітряному середовищі ?

     а) різкі коливання температури;        б) суха шкіра;       в) яскраве освітлення.

     4. Що допомагає кроту жити в ґрунті?

     а) риючі кінцівки;       б) слух;      в) зір.

     5. Підвищують родючість ґрунту:

     а) дощові черв’яки;       б) жуки;      в) живі організми.

                      “Так чи ні”

6.  З глибиною кількість мешканців ґрунту   зменшується.

  1. Великими передніми зубами кріт  не риє, а вигризає ґрунт.
  2. Чим більше поживних речовин у ґрунті, тим менше там мешканців.
  3. Бактерії та гриби ґрунту розкладають відмерлі рештки організмів до неорганічних

     речовин.

 

 3.  Заповнити таблицю.

 

 

Пристосування

Приклади організмів

Пустеля

 

 

 

 

 

 

 

Тропічний ліс

 

 

 

 

 

 

 

Північний ліс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на 06.04 -10.04

https://rada.info/upload/users_files/22053712/62d9fdbeae24001c913b6d7c60fe263c.doc

 

Завдання на 30.03-03.04

  1. Самостійна робота.

Порівняйте гриби з рослинами і тваринами, заповніть таблицю у зошиті.

 

Групи

організмів

Чи мають

хлорофіл ?

Чим живляться?

Де живуть?

 

Гриби

 

 

 

 

 

Рослини

 

 

 

 

 

Тварини

 

 

 

 

 

  2.  Опрацювати § 37, 38.                          

 

 

Завдання на 16.03- 20.03

Завдання для самостійного опрацювання під час карантину.

                     

  1. Тема:  Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії.                                Параграф  35
  2. Тема:  Отруйні рослини, тварини, гриби                                                  Параграф  36 

  Практичне заняття.

Тема: Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, тваринами, і грибами своєї місцевості.

Завдання знаходиться на сторінці 159.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора