A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Чуднівський ліцей" Чуднівської міської ради Житомирської області

Адаптація учнів

ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ П'ЯТИКЛАСНИКІВ

 

     Будьте спостережливі, уважні та терплячі до своїх дітей, особливо протягом перших 2-ох місяців.

 

    У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків.

 

    Забезпечте дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.

 

    Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства.

 

    Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.

 

    Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах, консультуйтеся з ними якщо щось незрозуміло.

 

    Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.

 

    Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя — прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.    

 

   Пам'ятайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.

 

    Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання — особистий приклад.

 

    Дбайте про всебічний розвиток  дитини.

 

    Умійте ставити себе на місце дитини.

 

    Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність спонукає дитину до дурниць.

 

 Ознаки успішної адаптації: задоволеність дитини процесом навчання; дитина легко справляється з програмою, ступінь самостійності дитини при виконанні ним навчальних завдань, готовність вдатися до допомоги дорослого лише ПІСЛЯ спроб виконати завдання самому; задоволеність міжособистісними відносинами — з однокласниками і вчителем.

 

 Ознаки дезадаптації: втомлений, стомлений зовнішній вигляд дитини. Небажання дитини ділитися своїми враженнями про проведений день. Прагнення відвернути дорослого від шкільних подій, переключити увагу на інші теми. Небажання виконувати домашні завдання, негативні характеристики на адресу школи, вчителів, однокласників. скарги на ті чи інші події, пов'язані зі школою. Неспокійний сон. Труднощі ранкового пробудження, млявість, постійні скарги на погане самопочуття.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора